[Csaladtortenet] (no subject)

Vértesi Tamás vdavid at arrabonet.hu
2004. Már. 4., Cs, 20:49:35 CET

Köszöntök Mindenkit!

Pontosítani szeretnék, Bolglárkánál van az elérhetőség a " világ
adatbázisához", nekem csak postás szerepem volt. Boglárka valamilyen ok
miatt nem éri el a listát.

Judit, köszöntelek sorainkban. Feleségem révén Egyházaskeszőt kutattam,
itt találkoztam kis számban a Csehi névvel.

Sitkén nekünk is voltak Kis nevű őseink. Onnan nősültek Pápócra, de a
sitkei vonal még teljesen felderítetlen. A pápóci anyakönyvben találtam
hogy 1832-ben kötött házasságot a 22 éves nagysitkei Kis János, kinek
szülei Kis György és Nagy Erzsébet voltak.  A sitkei vonal a családban
is teljesen újdonságként hatott és teljesen felderítetlen.

Vas megye alatt még mit értesz, mert pl Kesző is egy időben oda
tartozott. Az utóbbi hetekben Pápóccal foglalkoztam, most pedig Rum és
Kám van soron. Lovászpatonán is kellene kutatnom, de ez már a XX.század
lennne.

Timi, ne add fel olyan könnyen. Vas megye még sok érdekességet
rejtegethet Számodra. Keresgélj Rohonc környékén. Pl. Nardáról is
kerültek Stampfok Rohoncra az 1800-as évek közepén.

Péter (Bárány) köszönöm segítségedet

Antal. Azóta a rumi, pontosabban töttösi anyakönyvben is láttam
Köncölöket. Várom a húsvéti találkozót, addig megpróbálok ennek a
Banghának utánajárni, bár még nem tudom hogyan, mert volt
osztálytársamat kb. öt évente szoktam látni az utcán.

Jóska, megelőztél Ildinek adandó válaszban, kösz.

Attila (Pitecus), esetleg írjál települést vagy nevet, talán könnyebben
jutsz eredményre

Üdvözlettel

Tamás