[Csaladtortenet] (no subject)

Joseph J Jarfas jjarfas at ezaccess.net
2004. Már. 4., Cs, 19:54:35 CET

Gecse Önkormányzat wrote:

> Üdvözlet a Listatagoknak!
>
> Sok, számomra teljesen ismeretlen dologgal találkozok a listán, de
> majd igyekszem megnézni a lehetőségeket.
> Kicsit bővebben is szeretnék a családról írni, hátha így lesz ismerős
> név, vagy helységnév. Nagyapám, Bagics József 1954-ben született
> Nagysitkén. Ilyen helységnevet most nem találtam, csak Sitkét. Nem
> tudom, hogy a kettő azonos lehet-e. Születi már nem ismerem. Felesége
> Dékán Mária 1860-ban született Vámoscsaládon. Szüleit szintén nem
> ismerem már. Másik ágon Cseh József és Sinka Rozália. Részletes adatok
> [...]

Kedves Judit,

    Nagysitke Vasmegyében a sárvári járásban volt. Néha Sitkének is
nevezték.

    Ellis Island adattárban találtam egy Bagics Mihályt, 17 éves, aki
József, 24 éves, testvérével jött Amerikába a Noordam hajón
Rotterdamból. 1907 március 29.-én érkeztek ide és Ohio állam Crescent
nevü helységébe igyekeztek egy baráthoz, Bánki vagy Bárki Istvánhoz.
Mindketten Ostffyasszonyfán születtek, ami szintén Vasmegyében a
celldömölki járásban volt. Józsefben tuberkulózist fedeztek fel
bejövetelekor. Rotterdamból távoztak 1907 március 16.-án.

Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at ezaccess.net

---
[This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]