[Csaladtortenet] Ujabb bemutatkozas

Által Imre emerald at freemail.c3.hu
2004. Már. 4., Cs, 18:58:09 CET

Kedves Listások !

Engem Által Imrének hívnak. Csak egy hete, hogy a lista tagja vagyok, de
most már látom, hogy nem csak én vagyok ilyen "fanatikus" és mások is
hasonló cipőben járnak.
Az én szálaim is Vas megyébe nyúlnak, nevezetesen Körmend városába.
Ha netán akad olyan köztetek, akinek ismerős a vezetéknevem, írjon !
Tudomásom szerint a ma Magyarországon élő kb. 40-50 Által mind rokonom, de
bizony akadnak még jócskán fehér foltok.
Természetesen, szeretnék én magam is hozzájárulni a ti sikeretekhez ezért
ezúton ajánlom fel segítségemet. Ha valakinek gödöllői genealógiai adatokra
lenne szüksége, írjon ! Birtokomban van ugyanis Györe Zoltán kiváló munkája
CD-n: Gödöllő lakosságának genealógiája a kezdetektől 1906-ig. (Jómagam is
gödöllői vagyok, bár már 10 éve Nógrád megyében élek...) Ezen a CD-n rajta
van az összes manapság elérhető anyakönyvi adat (katolikus, evangélikus,
zsidó), amit Gödöllőn vezettek fel, MS Word formátumban. Saját családfám
kutatásában rendkívül jó hasznát veszem. Tehát, ha valakinek adatra lenne
szüksége bátran írjon !

Mindenkinek sok sikert kívánok !

Imre