[Csaladtortenet] (no subject)

Gecse Önkormányzat gecsepmh at mail.globonet.hu
2004. Már. 4., Cs, 09:01:03 CET

Üdvözlet a Listatagoknak!

Sok, számomra teljesen ismeretlen dologgal találkozok a listán, de majd igyekszem megnézni a lehetőségeket.
Kicsit bővebben is szeretnék a családról írni, hátha így lesz ismerős név, vagy helységnév. Nagyapám, Bagics József 1954-ben született Nagysitkén. Ilyen helységnevet most nem találtam, csak Sitkét. Nem tudom, hogy a kettő azonos lehet-e. Születi már nem ismerem. Felesége Dékán Mária 1860-ban született Vámoscsaládon. Szüleit szintén nem ismerem már. Másik ágon Cseh József és Sinka Rozália. Részletes adatok nem ismertek.
Anyai ágon nagyszülők Horváth JÁnos, felesége MÁrton Júlia, valamint Fóris István (1860-1944) és NÉmeth Erzsébet (1872-1959. Utóbbi édesanyja vezetéknevét viseli a halotti anyakönyv tanúsága alapján, apja neve ismeretlen. Dákán született, és Pápán halt meg. Édesanyja neve is Németh Erzsébet.
Fóris Istvánnak a szülei nevét ismerem: Fóris István és Meizer TErézia.
Kedves Boglárka! Így újoncként kérlek, ha lenne időd ... Van USÁ-ba szakadt rokon, Bagics Mihály (apja Bagics József és Dékán MÁria). Születési adatait nem ismerem.Anyai ágon is van külföldi, de sajnos annak még utána kellene néznem.

Kedves Szilárd! Üdv neked, mint újonctársamnak. Jómagam pápai vagyok. Az anyakönyvesek kedvesek, nyugodtan fordulj hozzájuk. Én is egyébként ugyanolyan kezdő vagyok, mint Te.

A segítségeket előre is köszönöm.
Pfilfné Bagics Judit
--------- következő rész ---------