[Csaladtortenet] családtörténet

Istvan Peto istpeto at hotmail.com
2004. Már. 3., Sze, 18:31:16 CET

Kedves Szilárd!

Sajnos konkrét segítséggel nem szolgálhatok, csupán az általános
teendőket tudom ajánlani: az érintett plébániát megkeresni és/vagy az
Országos Levéltárban található anyakönyvek mikrofilm-változatában keresve
lehet az első lépéseket megtenni. Ez utóbbiak tudtommal kikérhetők
a megyei levéltárakba is, így az esetleges utazási gondokat is lehet
csökkenteni...

Üdvözlettel:
Pető István