[Csaladtortenet] Vas megye

Schantlné Farkas Julianna schjuli at index.hu
2004. Már. 2., K, 20:17:21 CET

Kedves Listatagok! Időm sajnos utóbbi időben kevés a kutatásra, de külön örülök ,hogy Vas megye is csatlakozik a kutatók táborába. Kérésem a következő lenne, ha Schantl, Sandl, Schandl, santl, Santli névvel találkozik valki kérem szóljon, téglások voltak időben a legutolsó adat amit találtam: 1849 Vép Rozal Schantl, az s testvérei szülei neve van csak meg sajnos nincs adat a szülők származási helyéről. Szülők:Schantl János és Roth Barbara, vagy szt Márton, vagy sz. szőlős ezek szombathelyhez tartoznak ma. Sajnos nem tudom a házasságkötés helyét sem. Párom szerint valamikor Ausztria felől származhattak. Ha valaki találkozik e névvel kérem írjátok meg! Köszönöm.
Horváthok laknak Körmenden, Vasalján is.