[Csaladtortenet] Bemutatkozás

Gecse Önkormányzat gecsepmh at mail.globonet.hu
2004. Már. 2., K, 09:07:16 CET

Kedves Listatagok!

Szeretnék bemutatkozni. Pfilfné Bagics Judit vagyok. Már egy ideje olvasom a listát, de mivel családomban "csupán" magyar ág van, nem írtam. De most úgy gondolom, hogy talán segítséget kaphatok. Felmenőim között Bagics, Fóris, Horváth és Cseh vezetéknevű ősök találhatók, elsősorban Vas megyéből. Egy darabig kutatgattam, de aztán elakadtam.
Ha valaki  találkozott ilyen nevekkel, kérem a segítségét.

Üdvözlet mindenkinek: Pfilfné Bagics Judit

--------- következő rész ---------