[Csaladtortenet] (no subject)

Vértesi Tamás vdavid at arrabonet.hu
2004. Már. 1., H, 20:58:08 CET

Köszöntök Mindenkit és a kapott válaszokat is köszönöm.

Erzsébet!

www.etb.at ez az ausztriai elektronikus telefonkönyv, szerintem próbálj
keresni Güssingen  "Stadtpfarre"-t. Lehet, hogy fax számot is találsz.
Vagy esetleg Péter is tudna segíteni a cím megkeresésében.

Én csak annyit kaptam Ausztriából, hogy lehet kutatni a plébánián,
előzetes időpont egyeztetés után. Eisenstadtból a levéltárból is csak
azt tudom, hogy előzetesen be kell jelentkezni.

Antal! Valóban itt lakom Győrben és szívesen állok a találkozó elé.
Jelezd légy szíves, hogy mikortól lesztek itt. Ha Ágostonhoz kapcsolódó
adatokat elhoznád, vagy elküldenéd, azt nagyon megköszönném. Elolvastam
még egyszer leveleidet. Általános iskolában volt egy osztálytársam és az
ő nagyapja volt Bangha, hajós volt, ha jól emlékszem. Köncöl -
Göncölökkel találkoztam a pápóci (Vas megye) anyakönyvekben. A Te
vonalad? Ezen kívül meg szeretném kérdezni, hogy Székely nevű őseid hova
valósiak?

Péter (atya), ha lesz még plusz információ, köszönettel veszem.
Burgenlandi plébániákhoz van e mail címed? Fejléces plébániai levélen
volt a pfarre-rk-jennersdorf at netway.at cím és mégis visszajött az üzenet
kézbesítetlenül.

Bárány Péter, soraidból jól veszem ki, hogy a korabeli épület már nem
áll illetve álhatott 1970 körül?

Üdvözlettel

Tamás